Domo

Friday, June 3, 2011

Musim demam le..

Salam semua, sperti korang sume tahu yang cuaca masa ni x menentu sampai demam, selsema n apa2 jenis penyakit yg berkaitan la. Baru2 ni aku baru je baik demam tapi batuk n selsema still ade lagi la, huhu.. Dan sekarang kakak aku pulak yang terkono virus oleh den,haha.... tapi ape boleh buat da terjadi kn, so aku mintak2 sgt kakak aku baik demam, kelmarin dia da kena. Hari ni awek aku pulak yang sakit tapi hope she will be fine larh. Petang ni aku nak ambil kereta aku yang da lama kt workshop sebab ade problem teknikal sikit so hope sgt2 la jangan dia buat hal lagi dengan aku. Bila kakak aku da demam maka x ada la dia nak masak tok aku, so pandai2 la aku makan ape nanti..huhu.. Ok la ni je nak cerita, Sayonara Salam.. :)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Angry Birds -  Link Select