Domo

Tuesday, May 31, 2011

Dugaan yg aku alami~

Salam kepada pembaca blogger sekalian, sejak2 akhir2 ni macam2 aku dapat la. Tapi aku sabar n redha, hari ni aku x pergi kelas sebab demam, bukan 2 je, kereta aku ni asyik2 problem je nek fedap gak aku di buatnya. Haihh...family aku pulak da g umrah hari jumaat lepas, seyesly aku menangis bila dorang g sana, x tau la nape aku nangis. Skunk ni aku tinggal berdua je la dengan kakak aku. Kelmarin pulak aku kapel dgn budak sorang ni, duduk Tanjong Keling. Dia memang lawa tapi aku belum jumpa dia lagi, kenal sejak skolah menengah, time 2 aku x kenal dia tapi dia kenal aku, maklumlah aku masa tu kn mcm sombong n malu tapi skunk x la sgt..hehe.. Ok la, ni je nak aku sharing, malas lak nk taip blog banyak2 sebab aku demam n x larat sangat~ W'salam..

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Angry Birds -  Link Select