Domo

Saturday, June 25, 2011

Aku happy dalam ketensionan

Salam semua, hari ni hari membuatkan aku bosan bobonar la. Aku sendiri pun x tau kenapa, tapi hari ni gak la aku happy sgt2 sebab.....hehe.. Ok fine..aku cite one by one larh ye.

Cerita ini bermula pada jam 2 lebih td, ahh x yah la skema sgt nak cerita. Td masa aku tgh tengok tv cerita lama tajuk penyamun tarbus kt astro citra, tetiba je aku terdengar bunyi fon aku berdering lagu korea..hahahha.. then aku tgk sapa la yang call aku tu, sekali rupanya si dia yg bernama miss ierah my gf. Aku punye la exited nak jawab call dia, aku bg salam kt dia then berbual2 la kt dalam telefon tu. Macam2 la cerita, tanya da makan ke apa ke. Yang paling best,bila dia nasihat n ambil tahu pasal aku. Aku rasa terharu n happy sgt2 bila dapat cakap dgn dia. Selama ni ssah gak nak contact dia maklumlah dia tahu aku busy so aku faham n hormat kt dia. So tension2 pun hilang gak la even final lagi 2 minggu dari skarang. Apa2 pun aku tetap syg kt dia sgt2 walau mcm mana skali pun. Td time aku berbual2 dgn dia kt telefon, dia ajak aku g rumah org kawin cousin dia kt Bukit Rambai ahad next week, so aku x boleh nak menolak la sebab aku teringin sgt2 mau jumpa dia. Sejak akhir2 ni dia busy sikit, sebab dia ada buat tempahan baju untuk hari raya. So aku faham la dia macam mana skrang. Aku ingat lepas ni nak jumpa family dia pulak n beramah mesra, at the same time aku ley cerita pasal insurans kt dorang. Kot2 la aku dapat prospek, so sonang la kojo den. Tapi aku kena slow talk dulu la, x kan nak serbu je kan tol x?hehe.. Hope jodoh aku dgn dia berkekalan sampai akhir hayat. 2 je aku nak sharing kt korang semua. Btw korang doakan aku supaya aku dpt jawab final exam dgn mudah dan wish me luck ok. Assalamualaikum..

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Angry Birds -  Link Select