Domo

Saturday, June 18, 2011

sungguh ku x sangka perkara yang akan terjadi..

Assalamualaikum pembaca2 blog, aku nak cakap pun x tau nak tulis ape lagi. Dugaan n cobaan aku dapat skunk. Aku bersyukur sebab family aku da balik Malaysia setelah selesai menunaikan ibadat umrah 2 minggu lepas. Alhamdulillah doa aku akhirnya termakbul juga. Tadi awek aku majuk sebab bese la org perempuan kn aku x mau la cerita tapi alhamdulillah doa aku makbul, skunk ni aku dgn dia da ok. Terima kasih la tok adik angkat aku sebab pjuk dia, x ade dia maybe ntah macam mana la aku skunk. Btw yang penting skunk aku mesti siapkan report final projek secepat mungkin. Ok la ni je cerita aku, so sayonara Assalam~ :)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Angry Birds -  Link Select