Domo

Tuesday, June 21, 2011

suka, duka dan muka..hehe

Salam semua, hai-hai n mai-mai..haha.. nak update ape ea kali ni. Hmmm...hari itu ade gak idea tapi bila je buka blog then nak update mulalah idea2 ku yang hilang, hilang dan hilang...uuwwaaaaaa.... Ok la aku nak sharing sikit la pasal diriku lagi,haha.. asyik2 pasal aku je kn hmmm...bosan2, tukau topik bak kata orang mlaka.

Sekarang kita masuk perenggan baru (skema benau ayat mung). Aku nak cite sejak akhir2 ni, kereta aku selalu je buat masalah je bukan skali tapi ompek kali den kono..huhu.. Masalah kereta ku ialah sensor gear box wat hal lak, tapi sekrang ni alhamdulillah la kereta ku sihat walfiat so aku berdoa sgt2 supaya kereta ku x buat hal yang sama macam hari tu..amin..

Memandangkan aku skrang suda berehem2 dgn si dia yang skrang iaitu Miss Nadzirah Abu Bakar, aku selalu contact dia sebab aku syg dia sgt, lagi 1 kan aku suka pada suara dia yang comey tu...hehhee....buatkan aku rasa jatuh hati sejatuh2nya larh..hahha.. (ni kes da gatai la ni) Then muka dia pun lawa gak, maybe sebelum ni aku ade cerita da korang semua, so aku nak cerita skali lagi la. Mesti korang nak tahu mcm mana aku ley kapel dgn dia kn? Ok la, 1stly aku kenal budak tu dari fb even sebenarnya dia tu kawan sama skolah menengah aku dulu masa tu aku x kenal sgt tapi bila jumpa kt fb aku start kenal dia betul2. Suatu hari 2, aku tgk pic dia kt album, aku ternampak muka dia yg lawa tu cewahhh.. Kawan2 dia iaitu kawan aku gak yg aku kenal masa skolah komen pic tu then aku pon mencapub skali la,hehe.. Aku puji dia 1st komen then komen punye komen then aku chating dgn dia lak. Chatting punye chatting aku mntak no fon dia pas tu ape lagi aku mesej je la dia tu. Selalu gak mesej dia, mula2 aku2 ko, pas tu awk2 sy then pas tu...hehe.. adelah rahsia d pohon cemara macam tajuk lagu la..hee~ Tiba la suatu hari 2, aku mintak kapel dgn dia, aku suka kt dia sgt2. 2 je la aku mau cite, x nak la cakap banyak2 kang len lak jadinye..huhu..

Ok la sampai sini je la nak update.. Tunggu update blog yang akan datang sayonara...Assalamualaikum~

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Angry Birds -  Link Select