Domo

Tuesday, August 23, 2011

Dia merajuk, aku lagi la merajuk..

Assalamualaikum semua. Hari ni aku x ada mood la. Sebabnya maybe aku penat kot, ada hal tadi. Tapi si dia ni pulak merajuk lak pasal aku busy sikit tadi, so that's y aku x ada mood. Tapi x ape, jap lagi mood aku ok la.. :) Ok la, besok aktiviti aku, pagi2 nak hantar kereta kakak aku g workshop tukar bateri baru, kang x pasal2 tetiba je kong mcm kereta aku semalam. Pas tu pulak nak g kedai elektrik jap nak soh member tu repair washing machine. So aku rasa tu je la. Lusa malam, nak pergi KLIA nak ambil bakal abang ipar aku balik dari Sibu Sarawak. Yes, x sabarnya. Emmm...2 je la aku nak cerita, ok la selamat menunaikan ibadah puasa n selamat hari raya ok.. Assalamualaikum~

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Angry Birds -  Link Select