Domo

Tuesday, August 23, 2011

Cerita apa yang aku nak cerita... :P

Assalamualaikum semua, korang apa kabar? sihat? aku sihat alhamdulillah... Diam x diam kita da nak penghujung bulan Ramadhan Al-Mubarak ni. Hari ni 23 Ramadhan bersamaan 23 Ogos. 

Ok la, mesti korang bershopping je kan, maklumlah raya nk dekat so mesti nak pakai baju baru la, seluar la, kasut la. X lupa juga, nak kemas2 rumah n hias2 rumah kn..hehe... Kiranya semua nak baru la senang cerita. Tapi kena ingat raya ini bukan bermakna kita nak benda2 yang baru kan, actually kita sambut raya ni semata2 nak meraikan kemenangan tok diri kita sebab kita berjaya puase sebulan, tapi ada yang ponteng puase tu sibuk je nak beraya, apa da, kecuali yang sakit ke apa ke 2 boleh d maafkan. Selain tu juga la, kita sambut raya dgn happy n meriah baru la ceria kan pada bulan syawal. Sambil kita beraya2 ni kn dgn begitu gembira apa semua, ada juga yang sedih sebab kehilangan org yang tersayang, tangan putus la sebab men mercun n mcm2 lagi la. So kita patut bersyukur sebab kita raya dengan begitu meriah n happy. Oh ye, mesti korang nak tahu kn, tahun ni baju raya aku warna ape. Tahun ni tema den warna hijau gelap tapi x gelap sangat. Semua baju2 n seluar aku da beli, kiranya da setel la untuk aku. Yang x setel lagi, rumah je belum kemas sgt, banyak gak keje minggu ni. Da la next week nak raya, lagi seminggu beb..huhu.. Tapi xpe, dalam masa seminggu ni keje mesti da siap.haha... Ok la, ni je nak aku share kt korang, sebab idea da hilang,kah3x... Sayonara Assalamualaikum~ :)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Angry Birds -  Link Select