Domo

Monday, August 29, 2011

Besok hari raye..

Assalamualaikum semua, hari ni kita semua tahu yang hari ni last puasa if raya jadi besok la. Huhu...sedeynye bulan ramadhan da pergi tapi aku mintak2 sangat la dapat bertemu lagi bulan ramadhan tahun depan, amin.. Memandangakan besok nak raya, mesty korang still lagi bershopping last minit en, sebab beli time da nak raya, harga pun murah gile. Tapi bagi aku murah ke apa ke janji dapat la bershopping tapi x la sampai melampau2 la juz bese2 je. Lagi 1, kalau beli last minit ni ramai sangat orang better shopping awal2 n sekarang keje pun da setel, da abis shopping so da sonang den, x ada la serabut je otak aku ni. Mesty hari ni jam gile maklumlah orang nak balik kampung jumpa orang yang kita sayang kn. Ape pun berhati2 la d jalan raya, musim perayaan ni banyak kes eksiden mati la i2 la ini la..haihh.. ni semua gara2 nak cepat sampai rumah. Bak kata pepatah, biar lambat asal selamat, betul x?

Oh ye, sebelum aku terlupa, semalam besday aku 28 hari bulan. Dapat gak la makan cheese kek oreo yang lecturer aku buat. Aku wat tempahan kt dia, beli dalam rm30 tapi makan puas hati la even kek tu kecil. Kt facebook lak, banyak orang post wall kt aku wish besday. Btw, thanks to u all bcoz wish me my birthday.

Tengah hari ni nk g kedai aksesori nak ambil plate jenis baru untuk domo aku, kiranye nak ubah ckit la kt kereta time raya.hehe.. Malam ni ade kenduri rumah sedara aku, tiap2 tahun malam raya mesty akan buat kenduri untuk jumpa sedara mara macam gong xi fa cai, malam sehari sebelum tu msty ada jumpa sedara mara. K la 2 je nak cerita, apa pun selamat hari raya kepada korang semua, maaf zahir dan batin. Assalamualakum~ :)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Angry Birds -  Link Select