Domo

Thursday, March 31, 2011

Cer cite cer cite.. :)

Salam to all bloger2 sekalian, hari ni 1 hari suntuk aku asyik busy je dgn kawan2 aku, da la penat,huhu... Korang nak tahu kenapa? Sebabnya aku da start final projek then projek ni bukannya projek yg olok2 or dummy projek no no no... Ni projek RM2 juta punyeee...hahaha..betul2 beb bukannye cobaan. 1st day kiteorang buat plan lantai dulu, 2nd day iaitu semalam discuss n present plan lantai networking. Oh ye, lupa lak aku, projek ni projek networking iaitu pasang rangkaian kt ofis STES (School of technologi education skil..yeke ni aku ckp, ahhh..pape aje la). Kiranye kiteorang pasang kabel2 macam jenis UTP kabel, wall box n barang2 yg berkaitan la. Ok kita pendekkan cerita, 3rd day iaitu hari ni kiteorang da conformkan kt lecturer2 kireorang pasal plan network ni so ptg tadi da start projek, 1stly pasang wall box dulu (lau korang tau la) pas tu pasang casing kabel or wayar so tu je la. Besok pulak sambung kabel UTP, so sambung dari switch ke faceplate. Kalau nak ikutkan hari isnin or selasa da siap pasang semua hope jadi n success la. Bila da siap je pasang tu semua baru la kiteorang buat report, aduhhhaiii da la setiap sorang wat report tapi never mind janji dapat A la nanti,amin...

Ceria yg sterusnya pulak pasal badminton, aku ni even minat kt sukan badminton tapi aku risau bebeno sebab aku macam x berapa yakin dengan kebolehan aku bila lawan betul2 ni. Untuk pengetahuan korang semua, aku ade join pertandingan badminton anjuran unitar-kym nanti. So aku belum lagi training untuk pertandingan tu so that' y aku risau n takot bila aku kalah nanti, aku join pun bukannye sorang, kawan2 aku gak. Mula ingat aku main beregu je tapi sebabkan x ade orang so aku terpaksa main 2 game iaitu beregu n single la..huhu..lau beregu aku ok lagi tapi single tu mak aihhh..takot seyh tapi x ape atleast aku ade join gak then x wat pape. So wish me luck ok. So ok la sampai sini la cerita aku...bye Salam..

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Angry Birds -  Link Select