Domo

Monday, March 28, 2011

Bengong jap..haha~

Assalamualaikum to bloger2 d luar sana, hari ni aku nak sharing maring ckit la pasal sejak akhir2 ni. Haihhh....sejak da masuk sem baru ni da agak busy la ckit sebab dgn final projek n muet tapi x ape sebab ni sem last so kena struggle jgak la. Tapi kn nasib baik la final projek Puan Noraniza pegang so lega ckit la even Puan Feeza ade interfrem skali tapi ckit je,hehe.. Aku dgr cerita projek kali ni agak best la sebab ade pasang2 kabel etc so I'm so happy even ada penat la kn, yela kerja tu nak kata berat tu x la berat, nak kata ringan pon x ringan jgak. Aduhaii...da la syok2 tengok cerita senario asam garam kt dvd bukak kt lappy, lpas je tgk then on9 aku bukak notification yg haziq ade tag post sekali, dia ckp soh dak DTR sem 5 on9 sekarang sebab ade discuss ttg final projek dgn Puan Feeza, perghhh...da 1 jam lebih dia post tadi, time tu aku tga tgk dvd lagi nih so x on9 la tadi,hehe..btw, x ape ley aku ushar2 besok macam mana, hope sgt2 la dorang x berhenti kolej dulu sebab da nak abis kn lagi pon aku x ade kwn lorh..huhu.. Hope sem ni x susah ape yg aku sangkakan, amin.

Oh ye, lupakan ceritakan pasal ni sebab aku rasa not anything problem, lepas je sem 5 ni aku n the gang macam bese la cuti sem kn pas tu, bermulah alam praktikal a.k.a kerja x kisah la kerja apa2 pon yang penting sesuai dgn bidang apa yg kita ambil. Ayah aku da sroh aku praktikal kt ofis ayah aku Prudential kt Bachang Melaka, sroh buat kerja macam susun database quotation la itu la ini la, tapi ade kaitan jgak dgn IT yg aku ambil ni. Tapi aku x mau la cerita kt dorang kang mula lah dorang nk komen itu la ini la, maleh den..hahaa... Dorang punye pasal, aku2 punya pasal ok full stop, cewahhh...hehe.. Ok la itu saje nk sharing dgn korang. Sayonara Assalam~ :)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Angry Birds -  Link Select