Domo

Sunday, July 4, 2010

Aku rasa kehilangan si dia yg ku syang..huhu~~

Minggu nie macam2 yang aku alami, aku tabah n sabar menghadapi dugaan atau cobaan, 1st masalah skunk ialah bff aku bernama Intan. Selama aku kenal n rapat dengan dia, aku da anggap macam awekku sendiri. Aku kenal dia dari fb or facebook, aku add n ushar2 la dia, then aku mintak no fon dia, dia ambik last2 dia mintak tolong or ajak kuar. Kiteorang slalu je kuar g jalan2, kt shopping ke ape ke itu x kisah, yang penting aku dapat kuar dengan dia. Aku sgt sayang kt dia, rindu sangat2 seyes aku cakap x tipu, bohong la klau aku tipu yang aku x rindu kt dia. Macam2 kenangan aku dengan dia, ambik gambar la, gurau senda la itu la ini la...haihhh..pape aje la.

Tapi 2 dulu skunk nie, dia da macam x layan aku je, fb pon dia remove aku dari friend dia,hrmm...ntah la. Aku x faham kenapa dia buat aku macam nie ape salahku, slama nie aku x buat pape pon kt dia, tapi hanya tuhan saja yang tahu, wallahualam. Untuk pengetahuan pembaca2 blog nie, aku ade mintak couple dengan dia last week selepas dia clash dengan pakwe dia, so aku pon try masuk jarum n then dia ckp biar dia pertimbangkan dulu n sampai skunk still x dapat jwpan dari dia, maybe dia x layan aku bcoz nie kot, dia x nak aku kecewa if dia pilih orang lain bkn aku, so aku buat x tau aja biarkan je sudah.. Aku x ade la mengharap sangat, lagi pon aku ade calon tapi bdk nie sudi ke x, x pasti la hati dia mana la kita tahu kn. So to Intan, sy mintak maaf la kalau sy ade terkasar bahasa dgn awk, sy harap awk maafkan n if awk da x nak kt sy lagi, up 2 u la, sy terima dgn hati yang terbuka, cari la lelaki lain selain dari sy or pergi la kt naqib balik, sy x nak hubungan awk dan dia hancur bcoz sy. Terima kasih bcoz sudi jadi kwn sy wahai Intan, sy x kn lupakan jasa awk 2. Bye wassalam~~

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Angry Birds -  Link Select