Domo

Monday, July 12, 2010

Happy birthday my sister Fatin Alya~~

Diam x diam da 14 tahun dia hidup, dia adalah adikku Fatin Alya yang hari ini hari lahir dia yang ke-14. Macam x percaye je dia skunk da form 2 n tahun depan dia da kena ambik pmr so kena study hard 4 her..hehe..

Memandngkan hari ini hari lahir dia, so hadiah da beli untuk dia tapi bukan aku la, ayah aku yang belikan jam tangan kt dia, kiranya mahal gak maklumlah hari dia kn so biarkan je la. Aku x sure hari nie nak g mana, aku juz ikot je, suka la 2 si minah nie ea dapat hadiah, aku x bagi pape pon bcoz x tau nak beli ape then duit pon selalu je ckit..huhu~~ Hari lahir aku bulan depan la pulak, hope aku dapat la something yang kira mahal jgak padahal tahun2 lepas aku dapat gak something yang mahal.

Tapi apa-apa pon, aku rindu kt kakak aku, da nak sebulan dia tinggalkan Tangga Batu, rasa macam bosan je bila dia x ade. Kalu dia ade memang best la bcoz dia 2 selalu je buli aku n gurau2 senda la senang cerita. Maybe bulan pose dia balik, tapi masalahnya nak balik 2 bcoz dia bawak kereta g Shah Alam then takot bwak kt highway so aku jgak la yang g sana nek bas then sampai sana nak balik 2 aku bwak kereta dia, best jgak bwak kt highway tapi yang x bestnye kt highway x ade bende yang menarik pon, juz kosong n macam2 pokok la yang ade. Memandangkan time dia balik 2 nak dekat2 raya jgak la so aku kena driving be careful maklumlah ramai orang nak balik kampung seminggu sebelum hari raya, takut eksiden pulakkn, banyak kes eksiden time2 musim perayaan nie so aku x nak la jadi salah sorang daripada mereka yang jadi mangsa eksiden. N untuk kaklong, i miss u, nanti kalu ko nak balik halu2 la gua set on time k, aku bila2 masa je boleh datang tempat ko tapi lepas aku final exam la.. Bye..

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Angry Birds -  Link Select