Domo

Tuesday, July 6, 2010

Rasa ringan bebanan sedikit n assignment

Aduh...asignment asignment....makin lama makin banyak pulak asignment nak d siap kan, da la final exam lagi 3 minggu tapi atleast alhamdulillah la asignment bi da siap, so tinggal visual, data com n sistem je.

Yang paling x best buat asigment nie, subjek sistem lecturer miss feeza, aku n member2 gua x berapa suka sgt dengan dia, bukan apa dia mcm agak berkira jgak la, da la suruh hantar kerja dia dalam masa singkat, gila ka apa..hahaha(gurau je)

Aku dengan kwnku Hairi buat sistem gunting rambut, Haziq n Azam buat kedai dobi, Akma, Fiza n Maria pulak buat sistem pesakit, aku punye asignment 2 walaupon simple tapi nak pikir punye la susah mcm mana nak buat sistem gunting rambut bcoz juz potong rambut je bknnye ada proses yg banyak, last2 alhamdulillah lecturer 2 tlong aku n Hairi mcm mana sistem 2 d buat so aku juz transfer ke lappy je la. Aku rse amat terima kasih bcoz tolong aku n Hairi buat sistem nie.

Bsok pulak ade test data com, aku belom baca lagi,hahahaha..... x lupa jgak ada kuiz visual, aduh..nie semua gara2 x hantar asignment visual pembetulan test visual, memang padan muka aku,haha.. Sepatutnya memang x ada kuiz pon tapi d sebabkan 2 so terpaksa la, lagi pon kiranya nak topup markah la mcm subjek data com buat pop kuiz. Actually banyak jgak la kerja2 aku sjak akhir2 nie, but nerva mind bcoz nie baru la cabaran bila da belaja kt ipt.

Final exam pon nak dekat, yuran aku still belum bayar lagi, ayah aku belum bagi duit kt aku nak bayar duit yuran, kalu x bayar, slip exam ke ape ke yang ada kaitan x boleh lepas so aku kena setelkan jgak b4 final, malas la asyik2 nak jumpa org nak merayu macam2,haihh... Utk pengetahuan pembaca2 blog nie, aku x buat pinjaman mara or ptptn bcoz ayah aku x bagi lagi pon ayah aku mampu tanggung pembelajaran aku termasuk la kereta aku yg aku guna sekarang minyak n servis kereta, ayah aku support so aku juz jaga n kasi cuci kereta. Last sekali nk ckp gud luck la to all my friend yg ambik final exam sama dgn ku 26/7 sampai 1/8..
Sekian~~

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Angry Birds -  Link Select