Domo

Tuesday, June 15, 2010

Best g Genting

Pada hari Rabu yg lepas, aku n sekeluarga pergi ke Genting Highlands, best gak pergi sana. Actually panjang ceritanya nak d ceritakan 2 tapi aku juz pendekkan jadi cerita pendek la ea.

Hari pertama, kiteorang x naik kereta sampai atas tapi naik cabel car, kereta tinggal kt parking stesen cabel car. Bila sampai sana kiteorang pergi ke hotel dan berehat dulu. Selepas maghrib aku n family aku pergi mkn dulu kt kenny rogers, lepas 2 jalan2 la kt sekitar dalam Genting 2, cuci2 mata la aku d buatnye..haha.. Then kiteorang tga x tau nak main ape so main bowling je la, kt c2 tempat dye gelap tapi ada cahaya ckit la nak tgk tempat 2, senang cerita tempat 2 unik la. Abis je main bowling, kiteorang g mkn lagi kt restoran mamak, kt c2 harganye agak mahal kalu nak bandingkan dengan tempat2 lain maklum la Genting nie kn tempat untuk semua pelancong x kira la dari luar negara ke mahupun kt Malaysia so harganya ikot standard international. Akhir sekali kiteorang balik ke hotel untuk tidur bcoz besok nak main kt park ape ntah aku da lupa.

Hari kedua, selepas je bangun dari tido n macam biasa la bangun lambat, nak2 tertinggal solat subuh. Pukul 12 baru la kiteorang keluar, sebelum 2 lunch time n pergi ke taman tema park. Aku n adk-beradik aku main macam2, rollercoster la, perahu la, monorail la n segalanya tapi kt sana faham2 la ramai orang sampai kiteorang beratur panjang semata2 nak main something n agak lama gak la nak main benda 2 tapi x pe janji puas n seronok. Lepas je kiteorang main macam2, kiteorang balik ke hotel penat gak 1 hari suntuk jalan2 kt sana. Malam 2 pulak keluar lagi tapi g makan n jalan2 cuci mata n ambik gambar.

Hari ketiga, hari yg last kieorang kt Genting. Kiteorang kemas2 baju 2 suma dalam pukul 10, pukul 11.30 kiteorang checkout. Last sekali kiteorang naik la cabel car, 2 la pengalaman yg x dapat d lupekan time kt sana. Pic kiteorang 2 kalu nak tgk g fb aku g link nie http://www.facebook.com/neoGTR32#!/album.php?aid=15790&id=100000348512070&ref=pb

Sekian wasalam..

1 comment:

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Angry Birds -  Link Select