Domo

Sunday, July 4, 2010

TT Satria Neo Crews

Jumaat yang lepas, ada event TT club Satria Neo, aku join la itu pon member2 yang ajak, so join je la time tu da la aku x berapa sihat tapi still lagi ley aktif x la teruk sgt, sikit je. Kiteorang kumpul kt stesen minyak shell Semabok jam 8, aku sampai je ade 3 buah kerata, pas 2 makin lama makin banyak kereta yang datang ade dari Kl, N9 n Johor. 


Sepatutnya kiteornag dah ada kt bkan bakar jam 9 tapi d sebabkan ada yang belom sampai so jam 10 la kiteorang gerak dari shell Semabok ke ikan bakar. Lupa lak bagitau tempat ikan bakar tu kt Umbai..haha.. Ada dalam 20 buah kereta berconvoi termasuk aku. Pas 2 sampai sana then makan2 sambil tgk abola brazil lawan belanda, last2 brazil kalah 2-1 kepada belanda. Kecoh gak masa 2, kecian kena usik dengan penyokong2 belanda siap ambik ambik pic baju member pakai jersi brazil.

Lepas je ambik gambar ape sume aku pon balik rumah tgk2 je da pukul 1 lebih, then ape lagi ayah aku da sound aku la pasal janji x tepat n balik lewat malam tapi pape pon time 2 memang best TT kt sana n aku happy, atleast dpt hilangkan ckit tension aku..haha.. To member2 neo crwes yang terlibat dengan TT jumaat lepas, thankz 2 all bcoz u all sporting n dpt kawan baru. Nie pic time TT hari 2~~


my neo MBJ 72 NCM-180~~
BJV4459 NCM-044 Pedot punye..

JLP 2891 NCM-498 Acir punye..

nie kereta gua~~




nie owner pempuan punye..gempak gila..hahaha





pa2 rock, otai neo crews mlaka(head region malacca)
time nie dia tgh frust brazil kalah..huhu~~







aku n fairus..

ummi n kak aiziea yg nmpak ayu..hehe

ape lagi makan la..

kecian dia kene buli dek penyokong belanda









gila la..nie kereta owner pmpuan tau..hehe












No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Angry Birds -  Link Select