Domo

Saturday, July 9, 2011

Sejarah telah dicatat pada masa ini

Assalamualaikum pada semua pembaca2 blog sekalian. Lama jugak la aku x tulis blog ni,hee.. Maklumlah, baru je selesai final exam so ape lagi den cuty la. Busan gak cuti2 sem ni tak tau nak buek apo. Tapi x ape, sebab ayah aku soh aku g kelas insurans dgn kakak aku, so x busan la nanty. X sabarnye nak tunggu pose kn, yela..sebabnye dpat solat tarawikh pas tu macam2 lagi la, then pas puasa mesty la raye kn...hehe~ 


Ok la, aku nak share sikit pasal isu2 semasa ni. Seperti korang semua tahu yang hari ni hari perhimpunan haram BERSIH anjuran si mangkuk tu kt KL. Aku x nak la cerita panjang2, kang x pasal2 aku lak kena kantoi dgn pihak berkuasa..hehe.. Berbalik pada cerita tadi, actually bab2 ni x sepatutnya timbul. Sebab apa, sebabnye kiranye nak huru-harakan negara ni la. Aku suka keamanan n kebebasan bukannye huru-hara. Aku x mau la peristiwa 13 Mei tu berlaku lagi. Aku kesian gak la peniaga2 kt KL tu, x pasal2 dorang rugi sebab perhimpunan yg x berfaedah tu la. Menyusahkan org je ade la, harap je nama bersih tapi dalamnye kotor. Nasib baik la aku x join sekali, nanty aku pulak yg masuk lokap,huhu.. Takotnye, aku x mau masuk dalam bilik bertiang besi dgn keadaan x pakai baju juz seluar je. Lagi pun, lau aku g, bukannya ade ape2 lagi terok kena tibai ade la. So daripada cari nahas bek aku duk rumah jaga adik lagi afdal. Ok la, 2 je aku nak sharing kt korang. Lau korang nak tahu lebih detail lagi pasal perhimpunan tu tadi, ni linknye  http://www.malaysiakini.com/ne​ws/169378.. Ok la, nak layan mp3 dulu ok.. Assalamualaikum

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Angry Birds -  Link Select