Domo

Sunday, July 3, 2011

Pikir sat naa~

Salam to all bloger, hari ni da masuk hari baru iaitu hari ahad. So hari ahad ni la aku kena pergi suatu tempat. Yela, 1st gf aku ajak g kenduri kawin rumah cousin dia kt Bukit Rambai tapi tga fikir2 jap, bukan apa, aku segan la dtg then gf aku ni lak busy je sampaikan aku pun x dilayannye. Td try call dia, tapi dia jawab cakap sekejap je, aku belum abis cakap lagi dia da letak fon..huhu.. Aku faham sebab dia sibuk kn sebab dulu aku pun ade gak tolong2 kt rumah cousin aku time kawin, mmg busy benau la time tu.hehe~ Ok, emmm...tapi x pe la, biarkan je la, setelkan apa yg penting dulu. Tapi aku mintak2 la bila sampai je kt rumah org kawin tu, dia ada. Kang x nampak dia, malu lak macam org dtg x d jemput..hee.. (to Nadzirah Abu Bakar@cyg, sorry ea sebab b cakap macam tu, hope cyg faham n jgn ambil aty ye. b juz luahkan aje)

Lagi 1 tempat lak, aku dgn k.long aku nak g aksesori kereta nak tukar spoiler neo dia. Maklumlah, hari tu dia ade order spoiler CPS, ni jam da sampai so aku dgn dia kena g la. Bukan men lagi excited k.long aku ni, tapi x apa la, janji dia happy kn. X sabar lak nak tgk kereta dia pakai spiler CPS nanti. K la, aku mau chau dulu. Mintak2 sgt la semuanye berjalan dgn lancar n dpt jumpa si dia..amin~ Assalamualaikum...

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Angry Birds -  Link Select