Domo

Friday, July 1, 2011

Relax suda~

Salam kepada pembaca2 bloger. Sekarang ni da masuk hari baru iaitu hari jumaat..hehe... So maknanya hari ni jugak la aku ada presentation final projek sbab da masuk hari baru betul x?hehe.. Tapi aku mintak2 sangat la time present tu aku tak gagap,amin.. I will try do the best in my presentation later.

Ok sekarang aku nak tukau topik lak, sejak akhir2 ni makwe aku ni jarang contact aku, aku tahu ape sebab. Sebabnya dia tu busy buat baju n dia tolong2 siapkan kerja kawin tok cousinnye time hujung minggu ni. Then dia tahu yang aku ade final exam next week so dia x mau ganggu buat masa ni. So never mind la kan, btw ade juga dia call aku sabtu lepas yang aku ade tulis kt blog ni last week. Ok la sgt2, atleast terubat gak windu kt dia. Hope ahad ni, aku dpt jumpa dia kt rumah org kawin cousin dia..amin~

Sampai sini je la aku mau share..Sayonara Assalamualaikum~

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Angry Birds -  Link Select