Domo

Monday, April 25, 2011

Perangai aku..haha

Assalamualaikum pembaca-pembaca sekalian, aku x tau nak cerita apa la kat korang, ni cuma sekadar di pinggiran..haha..acah la luahan hati aku yang suka bobonar strait to da point dan juga aku ni seorang yang lurus memanjang (cikit je).

Ok, kita mulakan dengan bismillah dan aku ceritakan pasal aku ni. Actually since last week lagi aku da mula biadap x kira la dengan sape pun tapi aku sedar aku ni manusia biasa selalu je buat kesilapan kn..huhu.. Aku rasa sedih sangat kt diri aku ni sebab perangai aku yang agak kurang sopan, korang nak tahu kenapa? Hari sabtu lepas aku tgh on9 kt lappy tetiba je adik aku lak nak guna, aku cakap la kt dia nanti la aku bagi tapi dia tu lak mengada2 n mengemol2 (beria2 dalam bhasa mlaka). Padahal sebelum aku guna dia da guna dulu pas tu time dia x guna lappy aku guna la pas tu tetiba je dia nak on9 lak so ape lagi aku pun naik hangin la sebab tu, then x fikir panjang aku da taip word something yang x elok kt facebook ckap shiittt... so ramai la yang dok baca status aku yg terok tuh kt orang ramai, da la friends aku ramai. Besok tu, kaklong aku tgor la kt facebook sebab word yang x sopan tu, aku lak buat derk je la apa yang dia cakap kt PM fb, tapi atleast aku sedar apa yang aku wat ni memang something stupid like hell.

So aku fikir buat apa aku cakap macam tu kn bcoz of sister yang nak guna brg2 kita, lagi pun x ada dorang mungkin kita ni ade kekurangannya (yeke aku ckp nih). Even dorang nih nakal, x mau dengar cakap tapi aku syg kt dorang even aku x mau tunjuk kt dorang je. Then yang last sekali, aku nak berubah jadi orang yang berguna dan berfikiran rasional, x mau la jadi macam budak2 yang x cukup akal. So aku nak mintak maaf la if aku ada wat salah ke ape dari segi bahasa, pertuturan dan macam2 la, x yah la nak tunggu hari raya baru nak mintak maafkan, x kira la hari apa pun kita akan mintak maaf apa jua silap kita kt orang tuh. So tu je aku nak cakap, ok la aku nak g makan jap pas tu nak siapkan assignment. Sayonara Assalamualaikum~

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Angry Birds -  Link Select