Domo

Monday, September 26, 2011

Raya da nak abis...huhu

Assalamualaikum ape kabar semua? Aku sihat alhamdulillah. Da lama lak aku x update blog aku ni, maklumlah busy la sejak akhir2 ni.hehe...

Seperti yang korang semua tahu yang raya da nak abis,huhu... Sedeynye, kalu la masa boleh d putarkan semula kn kn kn?? Ok la, tapi apa2 pun raya tahun ni meriah then tahun2 sebelum ni, nak tahu sebab ape? Sebabnye buah hatiku si dia datang Melaka,yeayyy....seronoknye, kiranye peristiwa yang x dapat di lupakan pada tahun ni. Actually hari 2 aku, family aku n sedara mara aku kuar beraya rumah sedara kt Rembau N9. At the same day, si dia n family dia ni datang rumah aku tapi nasib baik la dia datang malam, ok la 2 dapat gak jumpa dia depan2..hehe.. Sukenye.

Bila cite pasal dia, baru2 ni pun dalam 2 minggu lepas dia datang mlaka lagi sebab nak release tension n nak jumpe aku. Aku amat menghargai dia, sanggup wat ape je demi hubungan aku dan dia. Ape2 pun semoga hubungan ni berkekalan buat selama2 nya. Amin.. Tapi sebelum dia nak balik tempat dia, aku bagi present kt dia as menghargai apa yg dia bg kt aku. Lagi pun dia suke present aku n aku pun terharu.. :)

Actually aku skarang ofis, baru je melawat kawan kt hospital putra at melaka. K la, ni je aku nak sharing.. Assalamualaikum~ :D

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Angry Birds -  Link Select