Domo

Tuesday, December 7, 2010

Maal Hijrah..

Assalamualaikum semua, sudah lama aku x menulis blog ini, last aku taip bulan 8 yg lepas. Aku sebenarnya malas nk update blog maklumlah time tu macam2 aku buat so x sempat la aku nak bukak blog ni. Kita semua tahu bahawa hari ini kita sambut maal hijrah 1432H. Penghijrahan aku kali ni maybe ada perubahan sedikit, aku kena rajin dlm semua kerja x kira samada segi pelajaran, perniagaan dan sebagainya. Aku harap penghijrahan kali ini lebih baik dari sebelumnya. Oh, sebelum aku terlupa kita sekarang sudah masuk akhir tahun 2010 n sekarang dorang tengah cuti sekolah tapi aku je x cuti sebab ade kuliah la itu la ini la,haihhh...macam2. Besok family aku pergi PD tapi aku ada kelas pulak tapi x apa sebab aku join jgak tapi kelas aku pergi, lagi pon x la jauh sgt kn PD tuh, pg 2 hari khamis dari PD aku gerak pergi kelas, ptg tu pulak aku g PD balik tapi aku kena singgah balik rumah aku sebab ade hal sikit. Btw, apa yang penting aku lagi 2 sem untuk d habiskan n insyaallah aku graduate n konvo tahun 2012 kot, hope dapat la aku pakai jubah dengan siap topi graduate,amin... Lepas 2 boleh la aku ambik gambar dengan family aku pakai macam 2 then apa lagi masuk frame la. However, aku masih lagi jauh untuk habiskan pelajaran aku, maybe sampai degree ke master ke ape ke. Btw, korang doakan aku berjaya dari segi pelajaran, kehidupan n perniagaan aku sekarang iaitu MLM Fusion Excel as Presidential Director, amin.. :)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Angry Birds -  Link Select